Γράφοντας ανακαλύπτουμε τι θέλει να ειπωθεί (Max Aub)

28.9.13

απ' τις άκρες φαγωμένες ερμηνείες
φαγωμένες από την πεινασμένη λύσσα της μονομερούς αντίληψης
εγκλωβισμένοι μες τις φούσκες μας
που αντικατοπτρίζουν τον κόσμο εκεί έξω 
με τόσα είδωλα όσες και οι φούσκες που πλανώνται πάνω απ' την πολιτεία
χιλιόμετρα να σε φτάσω
τρέχω τρέχω προς εσένα
κι ένας άνεμος μανιασμένος
ακυρώνει τα βήματά μου
κρατώντας με σταθερά μακριά σου
όσο κοντά και να φτάσω, δεν είναι αρκετό για να σκάσουν οι φούσκες μας
κι ας πέσουμε παρέα βρε αδερφέ
σήμερα ήρθες πιο κοντά
με τρόμαξες
δεν το περίμενα, αυτό μπορώ να το βεβαιώσω
και με τρόμαξες αλλά ήταν ωραία
υπόσχεσαι να το ξανακάνεις;
όταν πλησιάζεις δε βλέπω πια μόνο εμένα και το μυαλό μου
πάνω στη γυαλιστερή επιφάνεια της φούσκας μου
έρχεσαι εσύ
και πληθαίνεις το τοπίο
διανθίζεις την ερμηνεία
δίνεις ελπίδες στο σκοτάδι
υποσχέσου μου να έρθεις ξανά
κι εγώ..
εγώ να, θα προσπαθήσω
κι αν δεν με παρασύρει η σειρήνα 
η γνωστή
που νταλαβεριζόμαστε όταν πέφτει πυκνό σκοτάδι
τότε στο λέω, θα προσπαθήσω
να πάω κόντρα στον άνεμο
θα θυμηθώ αν μάθαμε στο σχολείο 
για νόμους φυσικής
πέρα απ'τους άλλους νόμους
κι αν δε μπορώ να θυμηθώ
θα βάλω κάτω την εμπειρία
θα τη διαβάσω και θα βρω κάτι
θα προσπαθήσω τουλάχιστον
κι ίσως καταφέρω να ξεγελάσω τον άνεμο
και φαντάσου, να τον κάνω σύμμαχο ακόμη!
αντί για πίσω
σαν ελατήριο να με σπρώξει μπροστά
και τότε θα έρθω να σε βρω
θα σπάσουμε τις φούσκες και θα πέσουμε παρέα
πιασμένοι χέρι χέρι
κι όσο θα πέφτουμε θα τραγουδάμε
και θα γελάμε δυνατά
και τα αστέρια θα ζηλεύουν
και θα κάνουν ευχές
και μεις θα κοιταχτούμε και θα κάνουμε χειρονομίες
φωνάζοντας στα αστέρια
κι όσο μεθυσμένοι απ'την ταχύτητα
θα πλησιάζουμε το έδαφος
μη κοιτάξεις πίσω
μόνο χαμογέλα μου και σφίξε με δυνατά στα χέρια σου
και πες μου
"επιλογή μας ρε"
και γέλα μετά, γέλα δυνατά
και με ανοιχτά τα μάτια
πιο πλέρια από ποτέ
θα δοκιμάσουμε την έφοδο στους ουρανούς απ'άλλο μονοπάτι

~~~

Ευχαριστώ για τις συναντήσεις μας
με αφορμές τα σημάδια μας στον τόπο αυτόν τριγύρω
Καλές διαδρομές σε όλες, σε όλους και σε όλα
the butter of lies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου